: 09111510767

ثبت سفارش، انجام امور گمرکی و ترخیص نخود رسمی

ثبت سفارش، انجام امور گمرکی و ترخیص نخود رسمی

ثبت سفارش، انجام امور گمرکی و ترخیص نخود رسمی

  • 16 فوریه
  • 0

واردات نخود رسمی در ایران با تقاضای زیادی از سوی واردکننده‌ها همراه است. نخود رسمی روسیه یکی از حبوباتی است که بسیار مورد توجه مصرف کنندگان ایرانی است و خریداران نخود رسمی روسیه بیشتر از سایر گونه‌های نخود است.

واردات نخود رسمی از روسیه به منظور رفع کسری نخود بازار داخل کشور انجام می‌شود. در روسیه کشت نخود در زمین‌های کشاورزی وسیع کشت می‌شود و با توجه به کشت نخود رسمی به صورت مکانیزه، حجم بسیار زیادی نخود رسمی به نسبت روش‌های سنتی به بازار عرضه شود. این نخود در سایزهای ۴، ۵، ۶، ۷، ۸، ۹ و ۱۰ به بازار عرضه می‌شود.

 

موارد استفاده از نخود رسمی چیست؟

یکی از مهم‌ترین موارد استفاده از نخود رسمی سفید روسی تهیه آبگوشت به عنوان یکی از غذاهای محبوب ایرانیان است. همچنین از نخود سفید روسی به عنوان نخود فلافل هم می‌توان استفاده کرد. در موارد دیگر می‌توان این نخود را در کارخانه‌های لپه سازی، به لپه تبدیل کرد.

هزینه‌های تولید کشت نخود رسمی در روسیه با توجه به استفاده از فناوری‌های جدید بسیار پایین‌تر از روش‌های سنتی است به همین منظور روسیه این محصول را به کشورهای دیگر صادر می‌کند. شرکت‌های زیادی در زمینه واردات نخود رسمی از گمرکات کشور فعالیت دارند. ترخیص نخود رسمی با توجه به خوراکی بودن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ و ترخیص کار باید تجربه کافی در زمینه ترخیص داشته باشد.

 

ثبت سفارش و ترخیص واردات نخود رسمی روسی:

شرکت داهی تجارت آزادبخت آماده همکاری با وارد کننده‌های محترم جهت ثبت سفارش نخود رسمی و ترخیص نخود رسمی از تمامی گمرکات کشور است.

 

خدمات شرکت داهی تجارت در مشاوره بازرگانی و انجام امور گمرکی نخود رسمی:

شرکت داهی تجارت با تیم متشکل از کارشناسان خبره در زمینه ثبت سفارش و تخصیص ارز دولتی و ترخیص نخود روسی از  گمرکات کشور فعالیت دارد. این شرکت تجارب بسیاری در زمینه ثبت سفارش و ترخیص کالا دارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره ثبت سفارش و ترخیص نخود رسمی و سایر حبوبات لطفاً با کارشناسان ما در داهی تجارت تماس بگیرید.

 

۰۹۱۱۱۵۱۰۷۶۷۰۱۱۳۳۳۵۲۲۵۵

آزادبخت

 

 

 

علیرضا آزادبخت
مشاوره واردات
مشاوره و تماس
محمدرضا آزادبخت
مشاوره اخذ کارت بازرگانی
مشاوره و تماس
ندا اردشیری
مشاوره ترخیص کالا و ثبت شرکت
مشاوره و تماس

الهه رضاپور
حسابدار
تماس با مشاور
سمیه صالح نژاد
ثبت سفارش تولیدی
تماس با مشاور
زینب مخلوقی
ثبت سفارش تجاری
تماس با مشاور

مقالات مرتبط
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.