: 09111510767

ترخیص کالا از روسیه و ثبت سفارش کالاها وارداتی از روسیه| مشاوره رایگان واردات

ترخیص کالا از روسیه و ثبت سفارش کالاها وارداتی از روسیه| مشاوره رایگان واردات

ترخیص کالا از روسیه و ثبت سفارش کالاها وارداتی از روسیه| مشاوره رایگان واردات

  • 15 فوریه
  • 0

توانمندی و ظرفیت‌های اقتصادی روسیه و ایران از ظرفیت بالایی برخوردار است. مبادلات بازرگانی ایران و روسیه هر ساله با رشد همراه هست و بازرگانان زیادی برای کالا از روسیه و مبادلات تجاری اقدام می‌کنند. بر اساس گزارش سازمان گمرک روسیه، ایران با روسیه در سال ۲۰۱۸، یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون دلار مبادلات بازرگانی داشته که یک میلیارد و ۲۰۷ میلیون دلار آن را صادرات به ایران و ۵۳۳ میلیون دلار را واردات از ایران شامل می‌شود.

 

واردات کالا از روسیه

با توجه به روابط دوستانه ایران و روسیه بازرگانان بسیاری اقدام به واردات از روسیه می‌کنند. وجود دریای خزر به عنوان شاه راه ارتباطی بین ایران و روسیه فضای مناسبی را برای واردات از روسیه فراهم آورده است. گندم، جو دامی زغال‌سنگ، کاغذ روزنامه، روغن دانه آفتابگردان، الیاف سنتیک، چوب، تخته‌های فیبر، ماشین کمباین، انواع دوربین‌ها،  از جمله کالاهایی هستند که از روسیه وارد ایران می‌شوند.

 

بخش بسیار بزرگی از واردات از روسیه در بنادر شمالی ایران تخلیه و بارگیری می‌شود. شرکت داهی تجارت به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه ثبت سفارش و ترخیص کالا از روسیه است. بازرگانان و واردکنندگان کالا از روسیه می‌توانند امور ثبت سفارش، معافیت مالیاتی، تخصیص ارز، ترخیص کالا و امور گمرکی را به شرکت داهی تجارت آزاد بخت بسپارند.

 

ثبت سفارش کالاها وارداتی از روسیه و ترخیص کالا از روسیه

حضور کارشناسان شرکت داهی تجارت آزادبخت در تمامی گمرکات کشور به خصوص گمرکات شمال کشور، شرایط همکاری با وارد کنندها برای ترخیص کالا از روسیه و ثبت سفارش کالاهای وارداتی از روسیه در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم می‌کند.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش کالاهای وارداتی از روسیه و ترخیص کالا از روسیه لطفاً با کارشناسان ما در داهی تجارت

 

علیرضا آزادبخت
مشاوره واردات
مشاوره و تماس
محمدرضا آزادبخت
مشاوره اخذ کارت بازرگانی
مشاوره و تماس
ندا اردشیری
مشاوره ترخیص کالا و ثبت شرکت
مشاوره و تماس

 

 

مقالات مرتبط
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.