: 09111510767

مشاوره واردات ژنراتور نیروگاه تولید برق | مشاوره رایگان

مشاوره واردات ژنراتور نیروگاه تولید برق | مشاوره رایگان

مشاوره واردات ژنراتور نیروگاه تولید برق | مشاوره رایگان

  • 15 فوریه
  • 0

ژنراتور نیروگاه تولید برق یکی از مهم‌ترین تجهیزات مورد استفاده در نیروگاه‌ها هستند. از این ژنراتورها تحت عنوان مولد نیروگاهی هم نام برده می‌شود. موتورهای ژنراتور نیروگاه تولید برق در مدل‌ها و برندهای مختلف به ایران وارد می‌شوند. موتور در دیزل ژنراتور باید بسیار دقیق انتخاب شود؛ زیرا توان مکانیکی که یک موتور تأمین می‌کند، می‌تواند توان الکتریکی خروجی ژنراتور را مشخص کند و به این وسیله قدرت الکتریکی برای استفاده از دیزل ژنراتور به دست می‌آید. در این میان می‌توان به شرکت‌های به نام تولید کننده ژنراتورهای نیروگاهی اشاره کرد:

 

ژنراتور نیروگاه تولید برق وارتسیلا (Wartsila):

این شرکت فنلاندی تولیدکننده انواع تجهیزات دریایی و همچنین ارائه‌کننده خدمات انرژی و نیز سازنده نیروگاه هست. محصولات این شرکت اکنون در نیروگاه‌های گازی ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد. محصولات اصلی شرکت وارتسیلا شامل انواع موتورهای بزرگ احتراقی و توربین‌های نیروگاهی است. مهم‌ترین ویژگی محصولات شرکت وارتسیلا راندمان بالا و قدرت خروجی این موتورها هست.

 

موتور ژنراتورهای نیروگاهی کاترپیلار (Caterpillar):

این شرکت بزرگ‌ترین تولیدکننده ماشین‌آلات سنگین عمرانی، ماشین‌آلات استخراج معدن، موتورهای دیزلی، موتورهای گازسوز، موتورهای درون‌سوز، لوکوموتیوهای دیزلی-الکتریکی و توربین‌های گازی و فعالیت‌های راه‌سازی هست. تجهیزات و موتورهای ژنراتور کاترپیلار در نیروگاه‌های بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

موتور ژنراتور نیروگاهی (MWM):

ام وی‌ام بیش از ۱۴۰ سال است که در حال تولید و توسعه موتورها گازی پایدار و موتور ژنراتور (جن ست) در مانهایم است. MWM یک شرکت آلمانی است که در کنار برندهای مانند کاترپیلار در حوزهٔ موتورهای و ژنراتورهای نیروگاهی فعالیت دارد.

 

خدمتی دیگر از داهی تجارت:

واردات و ترخیص کالا از گمرک امیر آباد بهشهر و گمرکات استان مازندران

 

شرکت‌های علاقه‌مند به سرمایه گذاری و راه اندازی نیروگاه‌های خصوصی تولید برق در ایران برای خرید و تهیه تجهیزات نیروگاهی نیاز به تسهیل در انجام فرایند وارد محصول به داخل کشور و اخذ معافیت‌های گمرکی ویژه این محصولات دارند. کارشناسان ما در شرکت داهی تجارت با اشراف کافی بر قوانین گمرکی و قوانین موجود تلاش می‌کند محصولات شما را در سریع‌ترین زمان ممکن ترخیص کند.

 

از تجارب شرکت داهی تجارت در مشاوره واردات موتورهای ژنراتور نیروگاهی و مولد برق می‌توان همکاری با شرکت‌های زیر را نام برد:

شرکت رعد سازان آمارد نیرو واقع در آمل

شرکت خزر برق ساری

شرکت مایا ژرف آزاد آمل

شرکت نورد ساحل گستر چمستان

شرکت الکترو قدرت شمال

شرکت باران نیرو بشل قائمشهر

شرکت راهبران برق رفسنجان

شرکت سیمین برق زرین دست میاندوآب

انرژی کاسپین نیرو طبرستان آمل

 

 

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

 

علیرضا آزادبخت
مشاوره واردات
مشاوره و تماس
محمدرضا آزادبخت
مشاوره اخذ کارت بازرگانی
مشاوره و تماس
ندا اردشیری
مشاوره ترخیص کالا و ثبت شرکت
مشاوره و تماس

 

 

 

 

 

مقالات مرتبط
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.