: 09111510767

ثبت سفارش و ترخیص ماشین آلات بافندگی و نساجی

ثبت سفارش و ترخیص ماشین آلات بافندگی و نساجی

ثبت سفارش و ترخیص ماشین آلات بافندگی و نساجی

  • 15 فوریه
  • 0

ماشین بافندگی به دستگاه‌های گفته می‌شود که برای بافت مواد مختلفی مانند فلز، نخ، پلاستیک و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. مطمئناً با شنیدن کلمه ماشین بافندگی اولین نکته‌ای که از کارکرد دستگاه بافندگی به ذهن شما می‌رسد، بخش بافت پارچه و دستگاه‌های نساجی است؛ اما کاربرد ماشین‌های بافندگی محدود به صنعت نساجی نیست و برای بافت توری‌های پلاستیکی و توری‌های فلزی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

از محصولات تولیدی با استفاده از ماشین آلات بافندگی می‌توان به توری پرندگان، توری صیفی جات، توری باغی، گونی بافی، کرک، بافت بدون دوخت، لایی‌های ترمو فیوز و … اشاره کرد.

شرکت داهی تجارت آزادبخت افتخار همکاری با شرکت‌های تولید کننده صنایع نساجی، صنایع فلزی و صنایع پلاستیکی جهت واردات ماشین آلات بافندگی و ماشین آلات نساجی دارد. تجربه و تخصص همکاران و کارشناسان ما در (داهی تجارت) بر قوانین گمرکی و دریافت معافیت گمرکی برای واردات ماشین آلات بافندگی به شما این اطمینان خاطر را خواهد داد که مراحل ثبت سفارش، تخصیص ارز، دریافت معافیت‌های مالیاتی و ترخیص کالا در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

 

همچنین در (داهی تجارت آزادبخت) افتخار همکاری با شرکت‌های تولید کننده میلاد بافت، کرک بابل، سپید صنعت، بوستا بافت، زر بافت پارچه و … را درزمینهٔ واردات دستگاه‌های بافندگی داشته‌ایم.

واردات ماشین آلات بافندگی معمولاً از کشورهایی مانند ایتالیا، بلژیک، آلمان، چین و … وارد ایران می‌شود. ماشین آلات وارداتی از کشورهای اروپایی گاهی  به‌صورت مستعمل / نو و واردات از کشور چین معمولاً به‌صورت نو صورت می‌پذیرد.

البته در سه ماهه نخست  سال ۲۰۱۷ واردات ماشین آلات بافندگی از ایتالیا به ایران به ۱۲ میلیون یورو رسیده بود درحالی که در مدت مشابه سال قبل این رقم تنها ۲ میلیون یورو بوده است.

 

مطلب پیشنهادی:

مشاوره واردات و ترخیص ذرت و جو دامی

مشاوره واردات و ترخیص تجهیزات و موتور های ژنراتور نیروگاهی

 

معافیت گمرکی ماشین آلات بافندگی و واردات ماشین آلات نساجی و بافندگی

ماشین آلات بافندگی و دستگاه‌های نساجی با توجه به اینکه در خطوط تولید فعالیت می‌کنند، شامل معافیت‌های گمرکی می‌شوند. البته درصد این معافیت‌ها با توجه به نوع دستگاه، نو یا مستعمل بودن و … متفاوت است. تجربه و توانایی کارشناسان ما در داهی تجارت به شما وارد کننده محترم برای واردات تجهیزات نساجی و بافندگی با معافیت‌های گمرکی مناسب کمک خواهد کرد.

 

 

 

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

علیرضا آزادبخت
مشاوره واردات
مشاوره و تماس
محمدرضا آزادبخت
مشاوره اخذ کارت بازرگانی
مشاوره و تماس
ندا اردشیری
مشاوره ترخیص کالا و ثبت شرکت
مشاوره و تماس

 

 

مقالات مرتبط
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.